SilverCarp

Hlavní »» Aktuální info 2013/2012

Obsah

Sezóna 2013

17.9.2013 - Článek vyšel v časopise Kaprománie zářijové 2013 "Dovolená v tropickém Rakousku"

S partou pěti kamarádů jsme se vydali na rybářskou dovolenou do rakouského Steiermarku ležícího v blízkosti rakousko - slovinských hranic. Já a parťák Zdeněk Kalíšek (Wildcarp) jsme vzali auta a najeli za těch šest dní celkem 900km. Všech nás pět rybářů se sešlo přímo v cíli, tedy u rakouského jezera v Steiermarku. Já jsem chytal se Zdeňkem Prajsem (Goldcarp) z Brna, kamarád Kalíšek (Wildcarp) pak se dvěma rybářema (Mattycarp, Vyrocarp) z Jihlavy.

Najdete zde články

12.8.2013 - Alpy

Byl jsem s partou 5 lidí na 6 dní na dovolené v Rakousku v Alpách a teď jsem se vrátil. V průběhu odpoledne mohou teploty stoupnout až na 39C!!. To vše a ještě mnohem více se dozvíte až v časopisu KAPROMÁNIE bude od září nebo od října měsíčníkem!

20.5.2013 - Já s kamarádem Vladimírem Výrostkem - vydařená výprava k rybníku

Já s kamarádem Vladimírem Výrostkem - vydařená výprava k rybníku

Vyrazili jsme s Vláďou na 2-denní malou výpravu. Navštívili jsme rybník v Jižních Čechách, kousek od našeho bydliště. Fučel silný západní vítr. Měl jsem montáže ve vodě a čekal jsem na první záběr, který pro mě dopadl dobře. Chytil jsem 80cm a 82cm kapry na vlastní výrobu boilies a dalších 5 kaprů dorostenců. Vláďa ulovil krásného amura a 5 kaprů do 80cm na boilies monster crab a Formule x od firmy Zadravec. Koukni se na video.

6.5.2013 - Víkendovka na kapry

Víkendovka na kapry

I když počasí nepřálo, tak na úlovcích to naštěstí nebylo znát a podařilo se ulovit parádní úlovky, tj. 6 kaprů od 52 do 80 cm, kteří neodolali kombinaci potápějícího se boilies o velikosti 18 mm. Do PVA jsem dával peletky. Hned od začátku nám bylo jasné, že se jedná o pěknou rybu. Už se těším na další výpravu. Koukni na video
    Další fotky a krátké video najdete na facebooku.

17.1.2013 - Článek vyšel v časopise Kaprománie leden / února 2013

NÁŠ TIP Dvojity spojovací uzel. V dnešní době je spojování dvou různých návazcových materiálu (silon, šňůrka atd.) v rybařině zcela běžná a banální záležitost.

Najdete zde články

10.1.2013 - CARP DEAF MARATON 2013

CARP DEAF MARATON 2013 - 41 hodin Začátek závodu v 19:00 v pátek 31.5.2013 a konec závodu ve 12:00 v neděli 2.6.2013

Další informace naleznete v propozicích ZDE

Sezóna 2012

20.9.2012 - Jednodenní výprava s boiliem

Téměř rok čekal můj kamarád z Nové vsi než přijedu lovit na nově otevřený obecní rybník. Měl jsem však tolik plánů a obsazených víkendů...až konečně vyšel jeden volný. Vzal jsem tedy kaprařského kolegu Zdeňka a jeli jsme. K vodě jsme vyrazili jen na 24 hodin, i přesto se nám podařilo ulovit několik menších kaprů. Já jsem pod háček dával panáčky N-GAGE XP + půlka pop up NS1. Krmil jsem pomocí pva punčochy pelety mušlové GLM + method mix robin red zalité tekutou potravou GLM. Chtěl bych všem neslyšícím rybářům oznámit, že právě na tomto rybníku připravuji na příští rok třídenní závody. Předběžné datum by bylo od pátku 31.5. 2013 do 2.6. 2013. Přesné informace všem rozešlu v průběhu února a března 2013.

15.8.2012 - Jezero Jaroslav s břehem plným zatopených stromů

V odpoledních hodinách, okolo čtvrté hodiny, se mi podařila bezva jízda! Na panáčka 18 mm Odyssey XXX plus pop-up NS1 jsem nalákal skvělý úlovek. Dostat se k němu však nebylo jednoduché. Z lodi jsem vymotával vlasec z padlých stromů a keřů a - po deseti minutách již ležel na podložce krásný "šupík" 95cm/18,8 kg. Užil jsem si krásný vyprošťovací souboj právě díky mnohým přírodním překážkám, spadlým větvím, zatopeným stromům a keřům. Poté jsem ještě vytáhl 71ti centimetrového špígla a pak mne provázela už jen smůla. Háček se z tlamy vyvlékl dvěma kaprům a jeseterovi, kterým se podařilo úspěšně uniknout. Večer jsem se cítil nachlazen , tak jsem se zakuklil v bivaku, abych se zcela zdráv probudil do slunného rána. Po celodenním odpočinku a totálním klídku jsme s kamarádem sledovali hvězdnou oblohu. V noční krajině se mi podařilo vyfotit nastraženou pšenici žeroucího potkana. Dalšího nezvaného pozorovatele se nám však nedařilo identifikovat... divoká kočka nebo rys?!? Za nepředvídatelnou přírodou, skvělými úlovky a zážitky se jistě vypravíme zase v roce 2013.

16.7.2012 - pískovna Halámky - sever

Ve dnech 10. - 12.7. jsme s parťákem Kalíškem vyrazili na krátkou výpravu do nádherné pískovny v Halámkách, jelikož tam jsou volná místa. Foukal velmi silný vítr a ještě do toho byly silné dešťové přeháňky. Chytali jsme a za tuto dobu se nám podařilo zdolat hodně kaprů, převážně dorostence do 63 cm. Blízko našeho místa jsme viděli tyto myši (viz foto), byly od nás asi jeden metr, tak jsme je hned začali fotit. Používal jsem montáž na dno a jednu na panáčka (Odyssey XXX + Pop-up Gaz Fareham Northern Specials) od CC Moore.

16.7.2012 - Článek vyšel v časopise Kaprománie červenec / srpen 2012

NÁŠ TIP EFEKTIVNÍ BACK LEAD. Rádi bychom Vám představili jak může vzniknout dobrý nápad. Je k tomu však zapotřebí, aby jste upadli a poškodili si například svůj swinger... Podívejte se jak lze potom vyrobit efektivní a funkční back lead...

Více v celém článku...

20.5.2012 - Jezero Jaroslav - plán jezera č. 1. - 9.

Každé označené místo je pro jednoho rybáře. Z jednoho místa můžou rybařit dva rybáři, v tom případě druhé místo zůstává volné. Garantujeme pouze 8 rybářů na jezero. Z místa 1 a 2 mohou rybařit i 3 rybáři z místa 4 a 5 mohou rybařit také 3 rybaři v tom případě vedlejši místo zůstává volné. SPORTOVNÍ RYBÁŘSKÝ AREÁL "CHYŤ A PUSŤ" SDRUŽENÍ JEZERO JAROSLAV, p. Roman Korda Tel.: 777 320 792, e-mail: jezerojaroslav@seznam.cz, www.jezerojaroslav.cz

Více fotek najdete zde

10.4.2012 - Osobák z jezera Jaroslav

Osobák z jezera Jaroslav

Pro zahájení letošní sezony jsme si v termínu od 29.4. do 2.5. vybrali malebné jihočeské jezero Jaroslav. Vyrazili jsme s parťákem Zdeňkem a mojí přítelkyni. Překvapila nás tropická letní vedra, pohybující se okolo 29°C. Dostavily se i občasné deště a silně pršelo. Teplota vody se držela kolem 22°C. Během třech dní lovu se nám podařilo zdolat čtyři kapry do 98 cm. Na jaroslavském jezeře na mne čekal můj nový osobák v podobě největšího kapra šupi 23,10kg/98cm, i když zpočátku bylo nutné překonat problém s nastavením nově zakoupeného echolotu Lowrance. Při večerní přípravě lodi se mi jej vůbec nedařilo nastavit a tak dle pořekadla "Ráno moudřejší večera", jsem si přivstal a po hodinovém lopocení jsem se dočkal nádherného obrazu s vykreslením lavic, svahů a koryta. Úspěšnými nástrahami bylo boilies od CC Moore Odyssey xxx, N-Gape XP, Northern pop ups, Mikbaits pelety Red fish halibut a potravy tekuté GLM.
    Poděkování pak patří panu Kordovi, který neustále na jezeře něco vylepšuje a drží tak standard tohoto krásného jezera hodně vysoko! Další návrat plánujeme za tři měsíce.
    Další fotky a krátké video najdete na facebooku.

7.4.2012 - 2012 CC Moore Katalog

Je to tady! Náš nejnovější a nejobsáhlejší katalog je nyní připraven k prohlížení, používání a ke stažení v nové vzrušující interaktivní podobě. Tento vynikající nový online katalog umožňuje snadné prohlížení, hledání a sdílení záložek. Všelijaké různé rybí návnady si u nás můžete objednat. Rychlý přístup na naše stránky vám pomůže zlepšit míru odlovu v roce 2012. Zákazník: Michal Kučera mail: michal@mikbaits.cz nebo telefon +420602440325

24.3.2012 - SHOW TOP CARP V ČESKÝCH BUDĚJOVÍCÍCH

Dnes, v sobotu 24. 3. 2012, jsme vyrazili tady u nás v Českých Budějovicích na SHOW TOP CARP. Mnoho lidí okupovalo stánky firem, jenž zde prezentovaly své novinky, ale nejvíce zvědavců bezesporu přitáhly přednášky o tématice jak jinak, než ryze kaprařské. Mě osobně nejvíce zaujala přednáška s filmem o vývoji nástrah firmy Imperial Baits - Tomáš Blažek se kterým jsem si osobně popovídal, a také mnoho dalších... Bylo tam spousty lidí co znám, dobře jsme se bavili.

11.3.2012 - BVV Rybaření

V sobotu jsme se s Prajsem, Výrostkem, Kalíškem a dalšími vypravili na brněnské výstaviště. Bylo tam hodně zajímavých a nových věci z oblasti lovu ryb a rybaření od firem Mikbaitsu, Jetfish a dalších. V nabídce firem bylo opravdu hodně zajímavých věcí.

7.3.2012 - SHOW TOP CARP 24.3.2012

TOP CARP Rybářská speciálka vás srdečně zve na 3. ročník předváděcí akce. Oproti minulým ročníkům budete moci dané produkty i zakoupit. Nabízíme akční slevy 10 - 30%. Zastoupené firmy: Dynamite Baits, Shimano, Imperial Baits, Soul, Fox, Korda, Gamakatsu, Starbaits, Sasame, Carp-R-Us, Daiwa, Cormoran, Infinity Baits, Sportex, HumminBird, Lowrance, Sensas, LK Baits, Nikl, Mikbaits, Ashima, Sufix, Suzuki, MinnKota, Strategy. Nabízené zboží si budete moci prohlédnout na ploše o rozloze 500 m2, přednáškový sál o rozloze 500 m2 s kapacitou míst 370 k sezení. Místo konání KD Vltava, Fr. Ondříčka 1243/46, 37011 České Budějovice 2. Program - přednáškový sál: 1) 9:30 - 11:00 hod Dynamite Baits + Shimano servis team a Milan Tychler 2) 11:15 - 12:15 hod Imperial Baits, Tomáš Blažek 3) 12:45 - 13:45 hod Starbaits team 4) 14:00 - 15:00 hod Daiwa Cormoran, Pavel Hoda 5) 15:15 - 15:45 hod Sportex team 6) 16:00 - 16:30 hod Infinity Baits, Petr Pudil 7) 16:40 - 17:10 hod Vyhlášení výsledků foto-soutěže o nejhezčí a největší rybu kapr/amur chycenou na svazové vodě ČR. Hlavní cena dva navijáky Daiwa Emblem Pro 5000. Fotky zasílejte na email info@top-carp.cz. 8) 19:00 hod Ukončení akce. Pořadatel si vyhrazuje právo na programové změny v případě potřeby. Občerstvení zajištěno. Vstupné Kč 79,-. Nemusíte jezdit ani do Prahy, ani do Brna, přijďte se podívat na největší jihočeskou rybářskou show a zároveň se vybavit na novou sezónu 2012. Bude se na vás těšit team TOP CARP. Bližší informace na tel. 605439055