SilverCarp

Obsah

Sezóna 2009

22.9.2009 - Budějovická voda

Námi navštívený rybník je svazový revír v jižních Čechách. Na to, že se jedná o svazový revír, tak se mi podařilo ulovit, na zdejší poměry, dva větší kapry. Udělali mi velkou radost, i vzhledem k tomu, že to byla pouze jednodenní vycházka. Zabrali na boilies A1-roll.

22.9.2009 - Legendarní boilies je Devil Fish

Pravě včera jsem se vrátil z šesti týdenní rybařiny v Polsku, kde jsem chytal v okolích města Poznaň. Jedná se o velmi zajímavý revír, ve vodě je spousta vodních rostlin, šneci, slimáci a jiná drobná přirozená potrava... Dovezl jsem si boilies o větším průměru nad 30mm - tedy tvrdší boilie jako golfový míč narolované ze směsí Devil Fish, Mad Max a Bestseller. Za cíl jsem si dal chytat kapry převážně nad 15kg a vyvarovat se záběrům od menších kaprů... Cíl se podařilo naplnit, ulovil jsem kapra 18,9kg na Devil Fish a 15,4kg na Bestseller. Jak budu mít čas, tak hned napíši článek.

8.9.2009 - Jaroslav Strupek - Jižní Čechy

Byl jsem pouze na dvoudením lovu na Adamovském rybníku, ale MAX spokojenost. Oba dny pršelo, ale byl jsem rád za to počasí, protože kapříkům to prospívalo. Dohromady jsem chytil 11 kapříků ve váhovém rozmezí 7-13kg a 69-89cm. Opravdu děkuji za Vaše rady a za rady Vašeho spolupracovníka Milana "Silvercarp" Šťastného, který mi opravdu poradil. Přes e-mail mi popsal revír, poradil kde chytat a dokonce se za mnou přijel podívat. Škoda jen, že za jeho návštěvy nepřišel záběr na který se těšil, ale přesto jsem byl rád, že zajel a DĚKUJI. A Maxovi se omlouvám že pár fotek není s jejich logem, ale mám jen triko a čepici a to bylo promočené. Revír je to nádherný a byl tam naprostý klid. Bylo nás tam pouze 5 na celé vodě. 9 kaprů bylo na MAD-MAX a to i ten 13kg a 2 byli na FABULOUS.

MAXcarp >>> Co se kde chytilo a pustilo <<<

25.8.2009 - Michal Bambula - Jižní Morava

Na soukromém revíru nachytal velké množství kaprů kolem 6-8kg převážně na boilies Fabulous a dva velmi krásné šupináče: 96cm/15kg a 90cm/18kg. Oba se nechali zlákat na boilies Mad-Max, namočené v tekuté potravě Max Food a obalené v Dry paste Mad-Max.

15.8.2009 - Fotoserial sestrojení montáže na panáčka

V tomto fotoseriálu se můžete naučit vázat montáž na tzv. panáčka. Jedná se o kombinaci potápivého a plovoucího boilies. Na toto nastražení bylo vytaženo velké množství velkých kaprů. Určitě není na škodu čas od času vyzkoušet, jak kapři budou reagovat na dvě kuličky. Tento návod je určen především začátečníkům...

Více najdete ve článku...

20.7.2009 - Krátká výprava s boiliem Fabulous

Milan "Silvercarp" Šťastný se vydal na krátkou rybářskou výpravu se svým strýcem Frantou Peškem. Na mražené boilies Fabulous se Frantovi podařil krásný šupináč.

Další fotky najdete ve fotogalerii...

Revír jižní Čechy - "malý testík"

O minulém víkendu jsem chtěl vyzkoušet chytání bez zakrmení. Na tři pruty jsem dal vždy jeden boilies - A1-roll, Devil Fish a Fabulous. K velkému překvapení jsem si zachytal přímo královsky a chytil jsem dva kapry 83cm/9kg a 83cm/9,2kg a dalších 5 kaprů do 65cm, nejvíce záběrů na boilies A1-roll a Fabulous.

Pavel Převor - Dyje 5 - další kapr nad 20kg!!!

Když jsou na Dyji 5 příhodné povětrnostní podmínky a zvolí se správná lovná místa a kvalitní nástrahy, tak se i během čtyřdenní výpravy nechají nachytat opravdu krásní kapři. Nejinak tomu bylo i při prodloužené víkendové výpravě Pavla Převora na jeho velmi oblíbený revír Dyje 5. Podařil se mu fantastický úlovek šupináče s délkou 100 cm a hmotností nad 20 kg!! Kromě tohoto "krasavce" ještě ulovil 16 kg, 14,1 kg a mnoho kaprů s hmotností nad 10 kg. Sice otravovali jeseni, ale záběry od kaprů daleko převládly nad těmito "darmožrouty". Díky prohřáté vodě a velkému obsahu kyslíku ve vodě byli kapři velmi bojovní a každý souboj byl opravdu na krev. Pavel lovil v blízkosti vázek a bylo zapotřebí rybu velmi rychle otočit, aby tam nezajela. Nejúspěšnější boilies bylo testovací novinka na rok 2010 Bugaboo (získala si přezdívku "Bohoušek" pro snažší zapamatování) a dále pak Fabulous a Beastliness. Použitý návazcový materiál Super Mantis 25 lb a Quick Silver v 35 lb (vše od fy Kryston) a háčky Nash Fang X a FOX Series 5 - navázané přes posuvný kroužek... Zvoletá taktika - jak jinak - "lov pouze s pár kuličkami boilies kolem nástrahy"...

fotografií naleznete na stránkách >>> MAXcarp <<<

10.5.2009 - Českobudějovická voda

Námi navštívený rybník v jižních Čechách má velmi klidnou polohu a je výborným místem pro chytání. Strávili jsme zde asi 29 hodin a za tuto dobu se nám podařilo zdolat několik kaprů, převážně dorostence do 65cm. Jeden z největších měl 72cm a zabral na boilies A1-roll. Příroda nás lákala zarostlymi zátokami a rákosím lemovanými mělčinami. Poté, co se však zvedl prudký vítr a strhl se silný liják, jelo se domů. Druhý den ráno jsme na místě našeho chytání našli větrem vyvrácený, padlý strom... jaké štěstí.

28.4.2009 - Kapři na A1-ROLL

Naplánovali jsme si s kamarádem - strýcem Peškem a mou přítelkyní dvoudenní výpravu na rybník v Jižních Čechách. Voda již měla kolem 15 ˚C a já jsem byl velmi rád, že již budou kapři aktivní. Ostatní rybáři sice říkali, že kapři moc neberou, ale nedal jsem se odradit. První den se otočil vítr a docela silně foukalo. Nahodili jsme pruty asi 60 metrů od břehu. Vůbec jsem nezakrmoval. Přidal jsem pouze půlky boilies na PVA pásce od fy Kryston. Podařilo se mi ulovit pět kaprů a největší úlovek byl 85cm s váhou 11,5kg, zachutnalo mu boilies A1-ROLL + POP UPs A1-ROLL (nastraženo na panáčka). Můj strýc vytáhl nej. kapra 96cm/16kg

16.4.2009 - Partikl

Dnes už není žádným velkým tajemstvím, že klíčem k úspěšnému lovu kaprů je přesná lokalizace oblasti, ve které ryby příjímají přirozenou potravu. Těmto kapřím "spižírnám" se také někdy mezi rybáři říká "horká místa".

Celý článek

23.3.2009 - Rybaření BVV v Brně 2009

Brněnská výstava firmy MAXcarp. Účastníci - Rybáři Zleva: Milan Šťastný, Frank Ulrich, Pavel Převor, Zdeněk Prajs.

12.3.2009 - Rozhovor s Danielem Vopatem

Dnes nahlédneme do rybářské duše našeho dlouholetého spolupracovníka Daniela Vopata

11.3.2009 - Halamská pískovna

Pískovna má rozlohu 31 ha a budeme moci využívat 11 ha. Získali jsme tak prostor na chytání velikosti malé pískovny v Tušti a ryby přesto budou mít potřebný klid. Rybářský řád níže.

Informací v článku

15.1.2009 - Rozhovor s Honzou Mlnaříkem

Honza Mlnařík - student. Milovník suchdolských pískoven, oblíbil si boilí směsi od firmy Carpservis Václavík.

11.1.2009 - Rozhovor s Vojtěchem Andrlem

Vojtěch Anderle - majitel soukromého rybníku v Brlohu. Není vždy dobrý rybář ten kdo si myslí že umí chytat velké kapry. Dobrý rybář se pozná podle toho jak se chová ke všem rybám a také k přírodě.

7.1.2009 - Rozhovor s Martinem Čermákem

Martin Čermák - otázky a odpovědi majitele ryb. potřeb v Brně.

3.1.2009 - Rozhovor s Vladimirem Pazderou

Vladimír Pazdera - známý český kaprař, nyní je tester firmy MAXcarp.

1.1.2009 - Kapr 29,17kg z Pálavy!!!

Fantastickou výpravu na vodní nádrži pod "Pálavským vrchem" zažil Pavel Převor a Ivan Juřička. Na ryby se vypravili ve čtvrtek 20. listopadu. Tento termín byl zvolet záměrně, protože měli od "domorodců" tip (podpořený množstvím fotografií), že se v minulosti s prvními mrazíky nachytalo na tomto místě mnoho velkých kaprů. Na první pohled to vypadá jako klasické "jarní místo", ale přesto se dvojice na toto místo vypravila. Po příjezdu k vodě bylo jasné, že to bude velmi náročné. Foukal totiž velmi studený vítr a do toho byly silné deštové přeháňky, které během víkendu přešly v sněhové vločky. Ve vzdálenosti cca 250 m od břehu si našli místa, kde se z "hloubky" pozvolna zvedá dno až do úplné mělčiny s velkým množstvím pařezů. Volba místa byla trefou do černého. Lavici si mírně prokrmili směsí PVA pelet minimax a dozdrceným boiliem. Již druhý den měli 4 záběry, dva kapři ihned zamířili do vázky a nepodařilo se je vytáhnou. Ivan zdolal dva šupináče 8 a 8,5 kg. Oba na boilies Amazonia. Další den v brzkých ranních hodinách se Pavel konečně dočkal kapra a ne ledajakého. Po cca 10-15 min. souboji se mu podařilo zdolat nádherného špígla o délce 113 cm a fantastické hmotnosti 29,17 kg!!! Zachutnala mu kombinace dvou druhů boilies a to Fabulous + POP UPs Amazonia (nastraženo na panáčka). V PVA punčoše byly aminopelety Minimax a drcené boilies Fabulous. O této velmi úspěšné výpravě a rekordním úlovku připravujeme článek, který v co nejkratší době uveřejníme společně s dalšími fotografiemi.

Sezóna 2008

19.12.2008 - Rakousko a cesta do neznáma

Je to již několik let, co jsem začal uvažovat o své výpravě za velkými kapry do zahraničí. Ale až letos jsem se k tomuto kroku rozhoupal. Ve značné míře k tomu přispěl velký rybářský tlak na našich vodách a poměrně nesmyslný rybářská řád.

Celý článek >>>

1.12.2008 - Rybářský Ráj M & W

Zveme Vás do nově otevřené prodejny rybářských potřeb v centru Českých Budějovic u hotelu Savoy roh Pražské a B.smetany. Obchod se zaměřením na značky Daiwa, Quantan, Cormoran a další. Až v únoru 2009 na internetových stráknách.

7.11.2008 - Šok na Gruntech!!!

V sobotu jsem přijel na soukromou vodu Grunty u Brna, kde jsem chtěl celý následující týden rybařit. Měl jsem vyhlédnuté místo na největší hloubce u hráze. Vše potřebné jsem vynosil z auta, nafoukl člun a lehce prokrmil místa jen pstruhovými peletami s boilí lupínky (válečky boilies nakrájené na tenké plátky jako salám). Od začátku se mi vše dařilo, do večera jsem vytáhl 10 kaprů, největší 17,2 kg. Před setměním jsem opět hodně zakrmil (5 kg pelet a boilies) na ploše 25 x 10 metrů. Stejnou taktiku jsme používal i následující dny, což mi do čtvrtečního rána přineslo 65 zdolaných kaprů!!!

Po procitnutí ve čtvrtek nad ránem jsem ale zůstal v šoku - většina mých věcí během krátkého spánku zmizela. Neznámý zloděj mi ukradl (nejen mě) pruty, hlásiče, lodní motor, podběrák a další výbavu!!! Samozřejmě jsme se obrátili na Policii, ale uvidíme, zda se jí podaří vypátrat zloděje ... Zpět k rybám - zažil jsem úžasných 5 dní u vody, kapři brali jako by ani nebyl listopad, krmili se téměř pořád. 95% ryb jsem ulovil na PitBull Squid se sladkým AMK Rebarbora/Banán/NBA /Scopex, ostatní kapry jsem chytil na stejnou směs, ale s AMK Belachan/Maso. Ze 65 kaprů bylo hodně do 11 kg, 24 kaprů od 12 do 14 kg a pět nad 15 kg - 15,5 kg, 16,8kg a 17,2kg ... nejtěžší šupináči 95 cm/19,6kg a 101 cm/19,1 kg.

Vidíte foto jak goldovi zmizly 4 průty,... a jině věci!!!

>>> Aktuality pochází ze serveru goldcarp <<<

26.10.2008 - Krásný úlovek z jihu Čech

Navštívil jednu nejmenovanou soukromou vodu v jižních Čechách. Na revíru si našel jednu z nejhluších částí a zde u terénního zlomu zdolal krásné kapry. Největší z nich měl krásných 89cm a 14,1kg. Kapr neodolal nástraze A1-roll. Koncové montáže - návazec z Merlinu od fy Kryston a nastražení boilie pomocí vlasu umístěném na kroučku, který umožňuje přirozený pohyb nástrahy a zároveń zabraňuje kaprovi vyplivnout háček.

20.10.2008

Kapr 82cm/12,30kg vydřená ryba na velmi těžké maďarské svazové vodě.

8.9.2008 - PVA

Foto - seriál přípravy a použití PVA

Celý článek >>>

3.8.2008 - Jižní Čechy

MAX carp testoval expresi a dopadlo to takto: Na revíru v Jižních Čechách se podarilo chytit pět kapru 70, 77, 78, 82cm/11kg a 90cm/13,1kg, a to na jednodenní vycházce. Nejvíce záběrů jsem měl na MAD-MAX.

27.7.2008 - Rakousko

V polovině července jsme s Z.Kalíškem navštívily Rakouské vody u Grazu. Strávili jsem tam krásných pět dní. Nejvíce otravovali maly sumci na A1-ROLL. Na MAD-MAX nebralo nic. Naštěstí se to třetí den zlomil a přišli. Podařilo se mi ulovit dva kapry na A1-ROLL. Zdeněk ulovil 3 kapry a jako nováček s toho měl velkou radost. Podrobnosti se spoustou fotografií najdete v připravovaném článku později v magazínu kapr.

13.7.2008

Svazová voda na Jihu Čech 90cm/14kg.

30.6.2008

Jedná se o úlovky ze státní vody v Maďarsku - pískovna s aktivní težbou. Oba kapři ulovení na jednu těžkou kuličku Mad-Max - průměr 21 mm. Pavel Převor - 18,9kg a Jaroslav Bíca - 24kg.

18.5.2008

Vrátil jsem se z úspěšné třídenní výpravy z Jižních Čech. Ulovil jsem 4 kapry na boilies MAX carp A1-ROLL. Podívejte se na fotografie. Chytil jsem je se Zdenkem Kalíškem, který však používal boilie od jiné firmy celkem 8 kaprů od 60ti do 77ti cm.

20.4.2008

Postup domácí výroby boilies - MAX carp

Klikněte zde

Rozhovor aneb rybářská zpověď!

Více v článku >>

29.3.2008

V sobotu jsem si dal sraz na Výstavě v Brně... zleva: Ivan Juříčka, Vladimír Pazdera, Pavel Převor, Milan Šťastný, Lenka Tkáčová.

23.2.2008

Co dokáží skořápky

Více v článku >>

27.1.2008

Info v Maďarsku

Informací v článku >>

25.1.2008

Směs Fanatica a AK Ančovička. Kompletní ceník 2008 včetně všech novinek bude k dispozici pravděpodobně až v březnu.

Mikbaits

2.1.2008

Co dokáží skořápky

Připravujeme článek, najdete ho v únoru v druhém číslo nového časopisu kapr.